close



I saw you across the dance floor
看見你滑過舞池中
out of the corner of my eyes
離開了我的視線之外
I found a connection
我感覺到牽繫
I don't know how, I don't know why
不知怎麼的 不知為什麼
I shouldn't stayed when I saw you there with another man
我不該停留當我看見你和他相依偎
but as we slipped away
但我們擦肩而過
I thought I heard you say
我以為聽到你說
this was part of the plan
這不在預料中
just a meaningless kiss
只是個無心的吻
it wasn't supposed to end up like this
不應該就這樣的結束
just a meaningless kiss ooh~
只是個無心的吻
just a meaningless kiss
只是個無心的吻
we knew it was wrong but we could resist
我們知道這是個錯 但我們難以抗拒
just a meaningless kiss
只是個無心的吻
till i fell in love with you
直到我已經愛上了你
but you didn't want me to ohh~no
但你卻想推去
and here we are two years later
我們在一起兩年了
too late to turn back now
想回頭已經太遲
we gotta finish what we shouldn't started
我們只能完成那不該開始的
we got to walk away somehow
我們要找到出口的方向
but it's easier said than done
但說的比做的簡單
when two hearts beat as one
當兩顆心在一起
and three hearts are one too many
而三顆心顯得太擁擠
that's why we shouldn't have ever begun
這就是我們不該有開始的原因
just a meaningless kiss
只是個無心的吻
it wasn't supposed to end up like this
不應該就這樣的結束
just a meaningless kiss ooh~
只是個無心的吻
just a meaningless kiss
只是個無心的吻
we knew it was wrong but we could resist
我們知道這是個錯 但我們難以抗拒
just a meaningless kiss
只是個無心的吻
till i fell in love with you
直到我已經愛上了你
we can't go on like this forever
我們無法這樣直到永遠
when we are not meant to be together
當我們無心讓愛綿延
so leave me here on my own
所以讓我只是我
from now on I guess, I got to dance alone
從此以後我猜 我只能獨舞了
just a meaningless kiss
只是個無心的吻
it wasn't supposed to end up like this
不應該就這樣的結束
just a meaningless kiss ooh~
只是個無心的吻
just a meaningless kiss
只是個無心的吻
we knew it was wrong but we could resist
我們知道這是個錯 但我們難以抗拒
just a meaningless kiss
只是個無心的吻
but I am still in love with you
直到我已經愛上了你
no matter what I do
一切都已不重要了

arrow
arrow
    全站熱搜

    dark309 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()